Nu måste vi dra , vi ses väll nån dag :D

hejsan , slutade idrotten typ halv2. for hem och så
ringde jag älsk, och dom var på väg till stan. och så
bytte jag kläder för att jag trodde att vi skulle fara
och handla , men nä vi skulle visst fara sen senare,
har sen bara suttit relaxa med fredde & sen snackat
lite med min far (: , Nåh var i alla fall och duscha
asså oftast tycker jag det är skitjobbigt och duscha
det känns som att jag inte orkar , vet itne varför men
det är jobbigt, men efteråt känns det ju bättre när man
är ren igen :D , nåh nu i alla fall ska jag börja klä på
mig osv .. (: förresten idag ska jag inte simma har inte
riktigt orken för det , men på tisdag ska jag *måste* :D
Nåh idag så ni vet, så ska jag sitta hamnvakt i salmis (: ,
lina ska också komma dit , nicenice men i allafall efter det
så åker jag ut till stugan , behövde inte fara till skolan imån
för mamma för det är ju endå bara fotbollsturnering och inga
lärare är inte heller där  , så det känns lite onödigt, det kanske
blir ett blogginlägg sen senare innan jag far till hamnvakten ,
men bara om man har tid&lust , kommer sen hem på lördag :)




pussokram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0