station/lan

hejsan , skolan är avklarad för länge sen..
efter skolan for jag&fredde hem till mig, jag spelade gh , sen for vi och mötte
linukka , så for vi hit till station och lämnade datorerna =D, jag&lina for vidare
och handla på ica, där mötte vi även ida&insko :) , vi for och lämnade grejerna
sen for vi dit ner på station och gibba lite gh osv, *svettis* kom också och hon
följde med mig hem och käka, så satt vi och svamla med min mor&far ;) (hahahaha)
nu sitter vi här och lina är också här (=
Idag jobbar jag&lina på station , nicebajs! så vi blir väll där till 11,
sen hit upp och lana,
(folket som lanar här är;
ragge, jenni , insko, jag lina, fille, dennis, olli fredde, ante. och kanske kenny , vet inte
om det kommer mera folk)

Nåh nu göra något annat , snoka bloggar eller någonting :D

anton är också här , mongoloid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0