you're the one that i want

hallåjsan (: , orkade inte skriva någonting igår vet inte varför ,
men jag&lina var och simma , station osv.. ;p

Nåh idag hade man sovmorgon till 10.10 men for endå till skolan typ tjugo i , orkade inte sitta hemma och jag gick och lämnade mina finska grejer , så imån ska jag fara igen dit och hämta nå prov eller vad det nu var, nåh nu efter skolan har jag dammsugat =D , och fredde har hjälpt mig med potatisklyftorna för vi ska äta potatisk... med biffar och pepparsås mumsfillibabba, nåh sedan ska jag ut på stan med min kära mor , efter det ska jag och jobba på station =D
happyface =D
nåh nu ta det lite lugnt....
sen äta =D

do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0