i'm like a bird, i wanna fly away

hejsan,

skrev ju ett inlägg för någon dag sen,
men tog bort det, ja av egna orsaker antagligen.

öh jo det var ju det jag sku säga.
d.m min bästis ville att jag sku uppdatera så ska väll
klämma hit något..

kan väl säga att på station har det varit matkrig i massor
och i skolan också.. ;) haha. och saravirtanen har varit offret
iallafall av min vän d.m, okej jag är inte så oskyldig jag heller..
det var nog jag som har startat allting.

påsklovet , och guudars vad vi har haft det kuligt!
men även lite deppigt .. men det hör väll till ibland.
men vet ni vad!
EFTER REGN KOMMER SOLSKEN!
och min kära far&mor har pratat pepp-talk med mig :)
ja vad gjorde man utan family and friends! =D
*okej min bror har också klämmt i lite pepp saker!

visste ni att efter motgång blir man bara sååååå
MMYCKET STARKARE!

asså vad fan var det här för depp inlägg..
ne fan! :D
imorgon drar vi brudar till luleå med anton :)
ojojoj så BRA VI SKA HA DET! yeyyyyyy =D

go and die suckerssssssss! ;D

okej , förlåt, det här var ett inlägg för d.m inte för någon
annan , =D mohahhahahaahh!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0