saravirtanen

tjaaaao!
bakis livet, ja usch säger man bara..
vaknade halv8 idag av min kära hund till väckarklocka
och ja vad ville han?
jopp han ville ut och promenera så det var bara och ta
på sig kläderna och gå ut på en prommis, men skönt var det (:
kom hem och kolla på p.s i love you,
och jag har nog gjort rekord till att lipa åt den filmen,
grät fan 13gånger! :O hahahah
nåja.. chillade som fan,
sen for jag o dennis ut och traskade lite, köpte lite glass
och sen stod vi enmassa på torget o kolla happis-ystad

pissa på bmanda som lina säger istället för "a"manda.
for hem och duschade och sen har jag o fåkkel varit
på en 2timmars lång prommis! haha
snacka duktigt va?!

yepp!
nu ska man varva ner några steg..
och sen är det SOVA! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0