take me to the place i belong

hejsan,
jo fan idag så slutade vi tidigare och det var nice..
for till station och blivit mobbad av min bäste vän d.m
än engång.. *ogilla knappen på facebook
hah.

nåh jo sen for jag hem åt osv..
for ut ensväng med bror min , trevligt trevligt
sen suttit ensväng hos fåkkel sen farit till m-lund
dit till skolan (typ som station)
ja sen bara åkt runt runt runt och runt i cirklar

och ja.. inge mer typ?
hjärnan står på 0..
helt empty, fattar naada helt enkelt.

skolan måste iallafall börja skötas ordentligt
ska försöka få det att det går i första hand..
eller så ne? men om det endå sku vart så,
aldrig!

ne ska nog gå och hålla min mor sällskap
sen sova, gnatt..


he's mine , so don't touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0