i could really use a wish right now

byyy!

sitter i skolan och det är måndag, fast har inte varit så trött
som man brukar vara på måndagar, steg upp halv7 gick och
traska med min vovvi sen hoppa på biken , haft en lektion
sen boka tid til sjukan och varit hemma ensväng och haha
det var så fail ,
först for jag till skolan glömde mina cigg,
sen var det meningen att jag skulle hämta dom..
men när jag kom till skolan kom jag på att jag glömde dom igen
hahah. for bara hem och lekte lite med oskar sen tillbaks till skolan.
möhöhöhö
..
innala fick ett gott skratt iallafall! (skadeglädje)
nå har två lektioner kvar sen blir det och fara hem (:
får se vad som händer ikväll,

ha det kung!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0