antingen så läser du eller inte

Visste du...

att jag vill ha
- lov!
att min senaste kyss - var idag! :)
att jag inte gillar - folk som ljuger
att min bästa vän är - har faktist två, och dom är king.

att min första riktiga kyss - hm, måste nog varit viktor?
att jag avskyr när folk snackar
- skit,
att kärlek är
- det underbaraste som finns, fast ibland kanske det jobbigaste
att jag gillar att - vara med min fina och mina vänner.

att jag alltid kommer att - försöka acceptera hur vi alla är.
att jag är förälskad i
- Dennis!
att sist jag grät var
- öhm, helgen
att min mobiltelefon är
- tålig och tråkig.
att när jag vaknar på morgonen
- stiger upp på en gång och funderar vad jag ska ha på mig!
att innan jag går och lägger mig
- brukar jag fundera på om det hänt någon speciellt idag.
att idag har jag
- ätit kladdkaka+grädde på matte lektionen :)
att jag just nu tänker på
- att jag måste läsa ut en bok...
att i kväll ska jag
- äta och jobba.
att i morgon ska jag
- få ha sovmorgon.
att jag hoppas
- att jag får bra betyg i matteB
att nu ska jag - gå på engelskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0