dom jag inte kan leva utan.

hallluuu.

igår efter jag hade slutat for jag till dennis.
var just på väg att gymma så kom johan och mamma på en
kopp kaffe. sen for jag ut på stan med dom.
och fick en fin ring av min älskade bror! :) he's the best!
blev bjuden av dennis på goldenflower och nami vad
gott det var.
for snabbt hem och duscha sen kom det
lite folk. och tack för alla presenter, det hade inte behövts!
fick: presentkort, mascara, nagellack, wavemaker
pengar, ringen, t-shirt, ögonskuggspaletten.
vet inte om det var allt. men tack mina fina! :)
En Bra Födelsedag!

nu är det redan onsdag, och jag känner nu hur lat jag har
varit! bara 1vecka kvar och jag har enmassa att göra i skolan.
äh det är bara och ge gärnet nu! sen får man ta det lugnt.
och fan har inte varit och tränat på en hel vecka..
känner mig som en heffaklump. hmm.. hur ska det här gå?
nånå.
får se vad man ska göra senare idag, måste plugga iallafall!
ett måste!!

sen jobba på statioon.... bööhh.

ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0