Everytime I look at you, it feels like the first time

hejssss.

tisdag igår,

hände väl inte så där jätte mycket.
slutade kl11 som vanligt.
for och gymma ett hårt pass. skönt!
han just duscha sen blev det att fara på en cruis med
dennis och lastbil. alltid lika roligt! =D
försökte förklara för alla att jag skulle bli nyttig.
men sen kommer bror hem med över 2.5 kg godis.
svårt att gissa hur det sluta?
haha.
sen station. städa i lägenheten. plugga och sova med älski.

onsdag och sitter i skolan. känner mig ovanligt pigg .
och d.m min vän har just uppdaterat i min blogg,
så då ville jag också :) mök!
ikväll blir det jobb på station. får se vad man ska
hitta på idag. ge förslåg nån.

asså jag kan inte uppdatera om nån kollar på.
det blir så sykande, höhöhöh!


skolavslutningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0