fjärde advent

hallåå!

helgen är över, men ingen ide och klaga för
vi får ju ändå lov snart.


helgen har varit riktigt bra.
fredag hände väl inte så där jätte mycket.
lördag så steg jag och dennis upp lite tidigare,
tog det lite små lugnt och for ut med skotern till furön
och kolla hur läget var där borta också.
sen blev det stan och käka julbord på station , fan vad gott
det var, martta kan då laga mat :) fanns inte så mycket
att göra efteråt så jag dennis kenny och hanna for ut
till hankko, lite otur dennis hade hans skoter som han körde
med sluta funka. men ja trevlig kväll iallafall, efter det blev
det hem och mysa =) !
idag söndag, for vi och hämta skotern från hankko.
sen varit och hälsat på min johan&sandra i huset och där
var bettzeh&anton också.      trevlans-trevligt.
- bara för att jag haft kul ihelg ska jag göra det
tråkigt och plugga nu.
men sånt måste man ju också göra ibland :)

äh fan nu orkar jag inte skriva. hade :) !

snodd av lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0