Happy xmas!

GODJUL PÅ ER ALLA! :)

gårdagen var riktigt mysig med lina betty majso
dennis anton jeppe och mackan! :) tidigare på kvällen åt vi
supergod mat. halv8 satte sig alla i soffan och spela bingolotto.
hahah låter lite gammalmodigt, men det var ju trevligt.
blev lite tidigare och fara hem än vad det var tänkt.
var tvungna och hämta julklappar av dennis mamma.
fick en bok och yllesockar! *behövdes* :) tack så mycket.

nå jag och dennis steg upp vid 10 idag och for snabbt till
dennis eller det skulle gå snabbt men det blev och sitta där
i två timmar, när dennis och hans bror var på äventyr.
-nå kom hem vid 12. och nu har vi alla öppnat våra julklappar.
har fått en massa fint!! :) säger senare vad jag fått
nu har man bastat med min fina och även hunnit klätt på sig.
snart blir det och fixa sig, sen börjar julfirandet hos mommo
i torne! :) ska bli supergott med mat!
- nä nu vet jag inte vad jag ska skriva hit nå mer.
GODJUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0