huhuhuhu..

död människa här.

har inte orkat skriva så där jätte mycket.
men igår på lördag så var man väl lite överallt.
på kvällen blev det dricka. med brudarna i lägenheten,
riktigt trevligt :) ! ingen fick nog med att säga något.
så det tog ett tag innan vi kom iväg till olli,
nä men trevlig kväll :)
och tack mina fina brudar för presenterna!
ni är guldvärda :)
ögonskuggspalett och en snygg t-shirt fick jag! king

idag är det en skit dag!
alltså inte en dålig dag, utan jag mår som skit.
usch fy fan. vaknade nångång vid 11 och kändes som att
jag skulle dö. uäk har världens sprängande huvudvärk
och ännu bättre att mommo och hela gänget ska komma
hit idag och äta/fika 'för fyller år på tisdag'
vill bara lägga mig i ett mörkt rum och sssova!
äh ska nog fixa mig klart, så man inte ser allt för sliiten ut.

ha en trevlig söndag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0