i'm still proud of you

hej

kan ni tänka er redan fredag och en vecka kvar till jullovet. nä jag kan inte fatta. och nästa onsdag jullov. har varit duktig idag börjar ju alltid fredagar tio i 12 - 12.30 men steg upp vid 7 klädde på mig , fixade mig lite smått och for med mamma till frissan och fixa lite frillan. haha var så fult för mitt hår har varit så torrt så det har inte orkar locka sig. och så fort hon klippte lite så börja det locka sig direkt. haha. en annan sak är också konstig de flesta som har lockar vill inte ha lockar men jag vill ha lockar. fan vad det handlade mycket om lockar nu. men men..
efter det har jag och mamma varit lite överallt , hittade en julklapp också nu är det min andra. har bara några kvar nu :) for på min lektion sen fortsatte jag och mamma och kolla efter jackor men finns ingenting i min storlek :(.
nå voivoiii.
nu är jag hos dennis och ska väl ta och plugga ,
har som en hel del saker till måndag. nå..
senare ska jag och dennis fara och köpa julklappisar.
sen får man se.

hejdå =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0