It is now or never

hejsan.
har inte orkat skriva så där jätte mycket
men fredag alltså julafton var vi och käka som jag sagt,
sen senare for jag till dennis far och fick lite mer julklappar :)
efter det for vi en sväng till hankko.
har fått en massa fint i julklapp :). tack så mycket.

- lördag igår då.
var på morgonen och hälsa på lina&jeppe tänkte fara
och käka men inget var öppet. (röd-dag)
for till dennis mamma och där satt jag och savannah och
gjorde snygga tatueringar. haha! :D
sen senare på kvällen kom brudisarna vid 7 och ja det
var trevligt. det enda var ju att jag började må som skit.
och natten har också varit helt hemsk! usch, äh man
får göra om det en annan gång :)

nå idag är det söndag och har inte gjort ett skit.
for och åt på tasty med dennis lina jeppe o mackan.
blev väl inte så mycket till att äta, mer har väl inte hänt
kollat film, och suttit med pappa och kollat på snygga
canada goose jackor. nami.

äh fan att jag alltid skriver så mycket nu förtiden.
imorgon blir det luleå! hejdå!

bjuder på några sommarbilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0