just some things in my head.

alltså vet ni vad.
jag har tagit mig en riktig funderare, och faktist så förstår jag inte
hur jag har varit förut. för varje helg var det dricka-dricka-dricka..
men jag har förstått att det är inte kul! grattis till mig.
nä men, varför ska man dricka hela tiden bara för att man har tråkigt.
och varför ska man alltid gnälla om att man har tråkigt för inte finns
det så mycket annat roligt i en annan stad heller.
nä men ni kanske inte förstår hur jag menar, men alla säger ju alltid
att det är så tråkigt. men så säger alltid nån att vi typ ska dricka.
igentligen till vilken mening. hällre "sparar" man ju sig till någon
roligare tid typ nyår kanske, då när det är mycket fler som dricker.
än att dricka varje helg för att det är tråkigt, och då blir det ju bara
ännu tråkigare på en högtid. för att man blivit less kanske.
asså nu pekar jag inte på nån med det här men alltså jag har ju själv
varit sån så det finns inte så mycket och säga. men om ni kanske förstår?
-jag har minskat med att dricka på grund av att folk bara dricker för
att man har tråkigt. det är inte värt. enligt mig då.
och det här med att man alltid har tråkigt om du typ nu skulle bott i stockholm
inte finns det ju så mycket mer att göra där. förutom att shoppa,
men inte tror jag att alla bränner iväg sina pengar varje dag där.
nä men klart det skulle blivit lite roligare och intressantare och flytta när
det är någonting nytt så där. men alltså dom som bott på samma plats skulle
jag nog kunna tro att dom också tycker att det skulle vart roligt
med nått nytt. äh men inte vet jag.
-hade bara en feeling att jag ville skriva hit lite tankar.
brukar inte hända så där jätte ofta från mig ändå så.

ha en bra fredag/helg ! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

du har blivit förståndig stumpan :)

2010-12-18 @ 23:13:00
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0