just the way i am

hallöööö!

igår var jag betty dennis + dennis far och gänget
och käka på ikea, asså jag vet inte riktigt vad jag tyckte
om maten.. asså nog var det väl helt okej, typ.
köttbullarna var nog bäst. haha

nå idag är det fredag och fredag är ju bra.
har gjort matteB nationella, gick väl si så där..?
satt ett tag i skolan, och sen traskade jag och fanny(olof)
hit till cafeet. åt en picasho macka (focaccio) gott var det.
dennis kom också hit så jag bjöd honom på lunch.
har bara suttit nu här och lodat.
och kollat julkalendern! så jävla bra! hahah.
-ikväll blir det och jobba på Äxön kväll.
5-6:orna. hujja, alltid lika vilda! nå det är igentligen det
roligaste discot. för då får man göra någonting heeela tiden!

funderar på om man sku fara till dennis och hämta mina
grejer. sen fara hem och vara lite sällskap åt hunden min.
fixa mig och sen jobba :)
det blir nog det, när jag orkar börja röra på mig !

förvänta dig inte för mycket, så att du inte blir besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0