kanske för att inte alla bryr sig men ändå :)

det är inte en vanlig dag
nä för det är min födelsedag.
hipp hipp hurra på mig själv.

haha.
sitter i skolan och lodar,
har redan stigit upp tjugo över 6 och dennis for
och jobba så åkte jag hem, och fick presenter av
mamiochpapi :) nu är jag rik. för stunden iallafall.
och tänk snart är det redan julafton, inte för att jag
räknar ner. men det är ändå snart :)
idag blir det och äta på lei med min fina.
sen efter det blir det och fika med några stycken.
äh vi får ju se vad dagen har att komma med ! :)

-dåligt bara att jag har en bokrecension som ska skrivas
idag, och jag har fortfarande inte läst ut boken fast den
skulle vart läst ut redan 1december.

äh vafan!

nu gå på första lektionen. haista! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0