Live for the moment

hallå.
Igår var vi ju i Luleå jag betty & sandra det var
trevligt. nå kan inte säga att det var den söligaste
shoppingen ever.
vi var redan hemma vid 4.
men det var ju bara skönt det. jobbigt och springa
i affärer när det kryllar av folk.. och långa köer...
hahah fick med mig ett enda plagg hem för 74kr
det var allt! hahah..
sökte väl mest efter en jacka men inte finns det..
nånå, väl i stan for jag och dennis sen och käka på
torgkalles, hehe tidigare på dan åt vi buffe ;) mänkki'
-for ett tag till bror och hälsa på och där var även
bettzeh! när vi väl var i stan , blev det bastu och
sen pirates of the carribean :)


har vaknat vid halv10 idag av min hund som skrapar
på min dörr för han vill komma till mitt rum,
inte gör det så mycket. äh nu ska jag gå och käka
frukost sen blir det nog och börja fixa sig för sen
ska jag till rajalla och kolla om man hittar något kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0