torsdag

hejsan!
-torsag och imorgon är det julafton.
ja fan att det har gått fort! hänger inte riktigt med.
igår på kvällen hände ingenting typ,
bettan kom förbi lägenheten och där satt vi och
chilla nån timme. sen kollade jagochdennis Saw 7 (3D filmen)
helt ok, sen blev det och sova. var så jävla trött.

nu är det en ny dag idag och har vaknat vid halv11
jag förstår inte varför jag sover så länge?!
hm... är väl nå trötthets period, eller så är det bara så
farligt och sova i ett mörkt rum. haha.

nå fixade lunch åt mig och dennis, och jag kan säga att
det gick åt skogen. brände mig ett antal gånger när jag skulle
smaka på makaronerna, när jag skulle tömma vattnet från
makaronerna så försvann mer än hälften. blev så irriterad
så jag la resten också i handfatet! hahahah.
nå fick ett gott skratt efteråt iallafall ;)
pappa kom och hämta mig for och tanka och sen åkte
jag lina jeppe jenni ante och kenny till hankko
och hälsa på markys ensväng! :)

nå nu hemma och ska fara snart och gymma,
sen senare blir det bingo och godmat hos bettan!
*första gången jag har någon uppe-sittar-kväll.
äh ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0