torsdag

hallå.

redan torsdag.
nå steg upp efter 7, sen kom bettan,
och vi for vidare till kalix, tog endast 14minuter
där borta. hahah värt. eller klart den ändå var värt.
nå var och kolla på julklappar och hittade en julklapp åt min bror.
hoppas han blir glad!
nå vi åkte tillbaka till stan, och nu har vi käkat lunch här på cafeet.
kycklingsallad , nami. fast blev sugen på en macka istället!
nå aivan samaaaa.
-vad fan ska man hitta på idag?
ska nog fara och träna, eller får se.
var igår och joggade först 1.5 km, sen körde jag ben och axlar,
efter det körde jag på crosstrainern 6.7km, så jag är lite
stel idag. måste nog börja stretscha.
-äh ska nog vara lite social med människorna :)

Ha det ppra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0