use somebody

fredag igen.
vaknat vid halv10, och haft världens jävla dröm
inatt. huhuuu. inte för att det var första gången jag
drömt något sådant. näe usch
nå dennis kom och vi gjorde stuvade-makaronisar+korv
mumma i munnen.
nå for på min enda lektion och sedan bara suttit på cafeet
tills nu. får se vad man ska göra idag. trots allt fredag
som vi alla nu har längtat till.
ska nog fara på ett tag och träna , fast igentligen orkar
jag inte. men måste. måste bli lite piggggg.

nja, vad ska man säga.
vill köra skoter. men det lär nog inte hända
ännu eftersom isen är ganska dålig.


alltså vart håller allting på att ta vägen?
fattar ingenting. eller jo det gör jag.
men vill inte inse det.
äh ha en bra fredag.


älskar dig min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0