you are amazing, just the way you are

hallåja!

- Grattis markus på 20års dagen! :D

två dagar sen jag skrivit men det gör nog inte så
mycket ändå. igår sov jag till 12 ?!?! ja vet inte hur det
gick till, men var nog trött. for till skolan och ja gjorde
ingenting. fick veta vad jag fått på prov osv. positivt.
så for till cafeet och bara satt där, sen gym.
jag och dennis var också överallt och sökte lite julklappar
, hittade nå litet åt min fader.
sen en sväng på biggan, och efter det var vi ute med
rottisarna och drack kaffe hos dennis mamma.
ja nå mycket mer hände väl inte.

men vad fan nu har vi jul-lov!
och det ska bli skönt som fan. men igentligen
vad ska man hitta på nu?
äh nog hittar man väl på något till slut iallafall....
- och har även hittat en till julklapp åt älski,
sen senare idag blir det och fara och kolla efter något
annat till pappa också :)


äh nu fick jag nog , hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0