big girl's dont cry.

hallåjsan!

den här dagen har väll varit rolig , har hänt enmassa skojjigt,
eller ja varit i skolan och asgarvat , haha ! det kan också hända ibland xD
efter skolan for jag lina o dennis ensväng till ica och tänkte hämta ett paket,
men nej, lina fick inte ut det, så jag och dennis for till sj, och lina kom sedan
dit med sin mamma..
nåh sen suttit på station och varit helt hyyyyper, tills dom förstörde det xD
jävla betty och d.m :D haha!

nåh sen hem ensväng och äta fredde kom också med,
sen for vi o simma ; jag lina fredde dennis o olli,
olof majso julle o jessika var också där :) nice!
1km blev det (y)
nåh sen hem och sen till station (:
umgåtts där, och ja.. ?
haft världens jävla humörsvängningar också..

vet fan inte vad som händer med mig?
men jag känner mig fan inte enns längre, nåja
egna problem , och dom ska jag inte fortsätta klaga på!

imorgon sovmorgon till halv1 skönt som fan!
sova-sova-sova-sova!

ha de bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0