dancing in the moonlight

hejsan :D
idag är det lörrrrdag och jävlar det känns bra! :D
vaknade av att lina ringde och väckte mig ;o bli inte chokad xD
men tänk hon ringde och väckte mig! annars är det ju jag som är den
pigga av oss två ! :D men vaknade iallafall kl10 :)
sen duschat och chillat , sen for jag och lina till dennis sen till ica
och jaa det där hela köret ;D sen nyss var vi på station och drack kaffe!

ja vad händer idag,
nåjo vi ska vara hos olof iallafall :) treeevligt kommer det och bli!
som ffffan! :D igentligen ska vi jobba idag men vi har fått ledigt
för att vi har inte ennu fått nån ledighet, så ja det är iallafall snällt
av the coffegroup att låta oss gå för en dag ! :D
ja vad ska jag säga ? :D

ha en bra dag helt enkelt! :D





börjar sakna sommaren lite <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0