egowoman

-fan vad nice det är fredag idag , yeeeeey
och två prov ska även fixas idag.. buhuuu!
haha! nåh nog löser det sig, har prov i matte snart och sen senare
har jag datakunskapsprovet, nåhja
sitter in tha fikish nu med linukka och olof tha man ;D hah
she is a man! :D mohaha, nä skojja. =D

får se vad man hittar på idag, hoppas nå roligt iallafall!
det är ju trots allt fredag, senare idag ska jag fara och äta
med min bror&minmor :D

vaknade idag vid typ halv7 och var på väg ut med min bästis
men nejj, mamma ville gå ut med honom.. tungt tråkigt,
så låg på soffan och tog det chillipilli!

ähsch hejps! =D




Kommentarer
Postat av: f

hahaha lite små kul xD

2010-02-27 @ 14:58:54
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0