i have been hiding for a long time now

hejsan :)

nu är man på mktmkt bättre humör, ja en del fattar vad jag menar
andra inte , hehe..
har inte riktigt förstått hur jag betett mig dom senaste veckorna ?
först idag märkte jag att det var ljust på morgonen..,
mina tankar har dragit mig på andra ställen. nåh nu ska det bli ändring på det!
ska bli positiva fröken sara igen! det låter bra för mig iallafall,
försöka går ju alltid , hehe,

nåh fredag idag, slutat kl9 som vanligt! :)
johan körde hem mig, nice var det också (y) slapp man gå , bara att han
skolkade för att köra hem mig xD haha! nåh det bevisar bara på att han är en
väldigt bra bror! :)
nåh nu hemma och nu ska jag fara och äta på leilani me brudsen =D

hade så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0