it's a wildworld

hejsan =D

fan också orkar inte ,
böckerna är framför nosen på mig.. hujjja-ma-bujja!
som jag och mina kära bror brukar säga :) ! hah

nåh fan har skit ont i ryggen..
jag och lina var på spinning idag iallafall och det var nice
som ffffan! bra med lite träning :D !
nåja.. vad fan ska jag skriva, spinningen var jobbig men skön efteråt
böckerna är framför nosen på mig, 5prov den här veckan
ÅH JAG ORKAR INTE!
nåh sen som sagt min rygg gör ont som ffan!
fick nyss av mamma iallafall en grej som gör varmt för nacken för att jag inte
ska få ont i den också.. får ibland så extremt ont att det inte är sant,
fick speciellt nu efter spinningen, nåh skit samma . det här ska inte bli
ett klagande blogg inlägg :D
så ska väll ta fram historia böckerna och kolla igenom lite :)

efter spinninge for vi ensväng till oliver och fredrik och chillade
sen fick vi latmaskar skjuts hem ;) haha

chacha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0