it's not easy for me either

hallå,
vad hände igår, jo var i skolan som jag redan skrivit,
sen station ensväng, sen for jag hem och städa rummet ,
gick och promma med min älskade hund <3
sen for jag till dennis och dit kom lina, vi for till ica sen kollade vi på
hostel och började med hostel2 snacka om att dom är läskiga/äckliga,
nåhja..

sitter nu på svenska lektionen andra lektionen för idag, vi hade inge engelska
så vi hade en håltimma, nåhja..
livet fortsätter i motvind, heeela tiden.
men tänka positivt ska man ju alltid försöka göra, men.. äsch
ja får se vad man hittar på idag,
ska iallafall fara och simma, usch så sköönt de är!
man känner sig så fri, fri som en fågel , höhöh..

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lina

alla har motvind nångång . sooon är det dags för din medvind ;D keep on fighting

2010-02-16 @ 10:39:42
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0