open your eyes , open your mind

hejsan FREDAG snacka om finigt :D !
vet inte vad jag ska skriiiiiva ;p
slutat kl9 som vanligt då !
varit på sj , hemma och ätit och promma till jala och köpt lite naglar för mina
ser så satans förjävliga ut xD ! nåh dom som har sett dom borde nog förstå varför
jag köpte lite snyggare naglar ;) haha !
nåh sen sj igen :)
nu sitter man här hooomish och ska äta snart sen fara och jobba för det är actionkväll
på station (för 5-6;orna) sen kl9 öppnar det som vanligt :) !
sen  efter det fortsätter jag och lina och wooorkish,
har räknat ut att det blir mkt jobb för mig och lina ;
förra veckan på fredag, idag, nästa vecka på provincia , sen är det rockkarusellen
sen veckan efter det igen på fredag :D ! nåh man har ju iallafall någonting och göra!
och sen efter det så sticker jag och lina till det längtade landet thailand :D !
och sen när vi kommer hem jobbar vi igen på fredan ;) hahaha :D
man ska inte klaga :D ! man har ju fått vara ledig i hela två veckor på onsdagarna xD

äh nu slutar nog detta brev :D ! hah

ha en bra fredag ! :D

snacka om att dom också kan vara flummiga ! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0