somebody's somebody

va fan ska man skriva i den här förbaskade bloggen!?

dagen har bestått av skola och mkt flummande, och nu bara enmassa
negativt, nåh efter skolan så for jag hem och tog det lugnt, for även på
en cruis med min bror och hämta mamma (: sen kom dennis och hämta upp
mig och lina och vi stack ensväng till station och hämtade min skoterkortsbok
sen ica och köpte karra (: sen kollade vi klart en film som vi börjat kolla på
tidigare..

wtf ska man igentligen skriva om ,
negativitet är inte bra, och jag känner att det som har hänt det är hänt,
finns ingenting mer och säga, bara acceptera nuet,

'Cause this i making me much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
It makes me that much smarter
So thanks for making me a fighte
r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0