try sleeping with a broken heart

hejsan :)

denn här alla hjärtans-dag har väll varit helt okej :)
föresten glad alla hjärtans dag xD !
den här dagen är väll likadan som alla andra , tkr inte att det är nå speciellt
med den här dan ;p

har vaknat idag vid typ 11 och det luktade förjävligt i mitt rum men det får man ta!
nåh.. tog det lugnt sedan åkte jag med min bror till station och där fick jag en alla hjärtans dag present av honom ; jag fick en hjärtan choklad ask :) det var så gulligt av honom ! det uppskattades verkligen , nåh satt där sen kom han och hämtade mig och jag johan mackan mamma o pappa for och åt på frasses , sen tillbaka till sj vart alla andra var , satt där ett litet tag sen for jag och lina till dessie och drack lite coffee , det satt perfekt i magen, bara att den började låta som en torktumlare xD haha . nåh sen sj , och sen gick jag och lina tillbaka till dessie och kolla på lite ghost whisper.
och nu är man hemma och tar det lugnt! :)

förresten!
grattis mikaela på 16års dagen :)
och så klart tvillingarna som blev 18 idag också ! :)
congrats !

gårdagen i bilder ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0