tuoksua rakkauden

tjenis-penis :p
helt slut i benen efter bodypump som idrotts lektion på fysioteket :D
det var fan bra! istället för nå jävla tråkiga ronny jönkkö xD hah
man orkar inte enns anstränga sig på hans lektioner, så satans tråkiga..
och så han favoriserar, hujja!

nåh helt slut iallafall kan knappt enns gå ner för trappor utan att dom
börjar skaka , hahaha snacka om otränad!

nåjooo får se vad man ska hitta på idag, känner just nu som inte på
humör för någonting änn att sitta och gosa med min älskade vän!
så söt varje morgon när han kommer och pussar mig på kinden,
och vill gå ut och pinka, och om jag inte gör som han vill så sitter han
och ylar på sängkanten och slickar mig i örat! nåja, det är min hund det
iallafall..

blir nog säkert och fara till station på lite kaffe iallafall :)
sen plugga plugga plugga.. ordet plugga gör mig gaaalen!
men kan inte hjälpas, ekvationer ska iallafall gå in i mitt huvud till imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0