what's this life for.

tro inte ja e emo pga rubriken , bara en låt ,

ja vad man gjort idag, for iallafall inte till skolan..
är inte skolless eller någonting, hur man mår det är en annan femma..
hur fan har allting blivit så hääääär? huhuhuh...
nåja,

for vid 2tiden till station, satt där till 4 sen for man hem och käka
och vilade mig lite.. , sen for jag ensväng med johan fredde o anton och hämtade
pissa åt dom (fredde&anton) sen station och jobbat, blev kanske inte så mkt
och jobba.. var inte så mkt folk..
nåh kom hem vid10 och sen så hann jag just tvätta bort sminket så åkte
jag med johan till angelica och john mackan var också dära ,
nåh nu är man hemma och ska väll börja rulla mot sängen och kolla ph,

och förhoppningsvis far jag till skolan imorgon,
har ingen ork för sådant.. just nu ,
asså hur fan kunde 2010 börja så här dåligt?
-förstår inte...

nåh nog om alla dessa problem hela tiden,
ha-de-bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0