you can dance right trough your life

tjenixen :D

nåjoo :D hur är läget då ? :D
ne det vet jag ju inte om ni inte svarar på det xD höh!

ja vad har man gjort..
igår var man i skolan som vanligt sen for man hem och satte på bastun och tog det jääävligt lugnt för var frusen som en stucken gris, sen pluggade man som fan, sen var det station, sen for och cruisa lite med johan till erreojens och sen shell osv.. (: sen var det sleep!

idag ja har man varit i skolan som vaaanligt, hade sovmorgon det var nice som fan iallafall (: sen for jag till sj ensväng för en kopp kaffe och en break :D me like <3 , nåh sen hem och käka och sen for jag och mamsen lilla till köpan och därifrån fick jag med mig ett par skor (för har så jävla ont i fötterna av dom andra så att man nästan halttar, illaaaa..)
nåh sen typ en strandklänning med leopardmönster och sen en randig kjol och ett par örhängen (: tack mami !
sen hem ensväng sen for jag och johan på en liten sväng runt towniiiish , och till slut , hardworkwork :)

fan vad det blev skrivande nu helt plötsligt xD
nåh jaha.. :D
hejdå!

roligt och jävlas ibland xD

bettan blev så fin på den här bilden vet inte varför men tyckte om den :D

lina strike a posé !

olle in tha solariuuum :D




lite bilder :D för att göra det lite trevligare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0