everything i do is so wrong

hejsan =)
igår var vi hos huhtas typ hela dagen ,
for en sväng med familjen och käka på goldenflower =D mummsssss.
sen tillbaka till huhtas , sen har vi skruvat i antes skoter , eller pojkarna då!
sen har det bara varit fiiiilm, först kollade vi på Chirldren of the corn -
snälla kolla inte enns på den , den SÖG!
sedan blev det boogieman3 och hujj fy fan, den var bra ! men hade jag svårt
och somna inatt ;) hehe... var rädd att boogieman sku vara under sängen, huhu..
haha! i know jag är en mes! :D
nåh somnade i alla fall vid 5 halv6 tiden ;) för vi kom först från huhtas vid 2-3tiden
tror jag klockan var :) körde puppyeyes till dennis och fick skjuts hem =D
haha

idag var det meningen att vi sku ut med skotrarna jag fredde och ante,
men det är så jävla kallt ute så vi sket i det! ;p
synd det, men vi får väll tsa det någon annan gång helt enkelt ;)
nåjååååh! får se vad man gör idag?

jag tycker att allting blir mycket bättre med ett par bilder =D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0