everything is always going so wrong

hejsan hoppsan! :)
så vart man ju hemma, eller kom väll hem vid 2tiden kanske,
satt hemma och tog det lugnt som det bara gick...
sen for jag&fredde till huhtas och där väntade dom på oss och lina :)
varit där och chillat , även varit och träffat d.m och matti (y)
d.m den jäveln var ju inte enns så brun som jag trodde ;) !
ja sen kom mamma och hämta oss och nu är man hemma (:

-ja vad vi har gjort underhelgen eller i santa ;p
torsdag for vi ju dit och det var rrrrrröj! ;) me like
haha, nåh det var ju det också.. :p
fredag alltså igår, ja hujja .. fanns väll ingen värre dag på denna planet!
idag ja det är ju redan berättat typ, städat i santa sen hem , ja ni vet :p

;imorgon blir det fan i mig och köra skoter! (Y) niiiiice,
jag fredde och ante ska fara ensväng och d.m och matti ska också med =D
det blir väll och åka vid 10 på morgonen typ , sen fara till furön sen hem :)
äntligen får man köra mxz:an , den har då varit saknad! :D

ja , varför inte bjuda på lite bilder :D























sovgott! =D

Kommentarer
Postat av: Loch Ness Rövhål.

fifan vad alla ser slitna ut! ;D haha!

2010-01-11 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0