hero of war

hejsan !
idag öppnades station och innala har kommit hem :) det var ju trevligt =D
det blev en kopp kaffe som vanligt! så himla gott!

kände att jag måste skriva blogg men orkade inte där ett tag :D
men vad gör jag inte för antes skull?
han som ville ha någonting och läsa , såklart att jag skriver då ! =D
och ska bjuda på dom värsta bilderna ever! ;) mohahah
ska i alla fall försöka , vi får ju se vad som ploppar fram ;) haha det låter som att
jag ska bajsa! :D haha! oj förlåt* xD
eller kanske dom flummigaste bilderna , nåh ni ser ju ! xD

måste bara lägga till !
ni är så jävla guldvärda! och ni allihopa får 10 av 10 rostade mackor! =D
bara att inse! ;D i ur och skur! ;) heh!














ojojoj! mktmktmkt bilder blev det! =D men bildbevis är roligt ;) haha
underbara år och minnen jag har med er! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0