it's me , it's not you

tjabba-tjena-hallå!

asså igentligen hur onödigt är det inte och blogga?
asså när fan kom människorna på att man skulle skriva om sina liv!
och tjäna pengar på det också! helt jävla meningslöst!
men så är det när man är no-lifer ;) haha

-nog om det, igår spenderades hela dagen hos huhtas! =D kingking,
vi kollade på två filmer men på andra filmen var jag allmänt less och gnällig.
så jag gjorde någonting annat! ja vad mer gjorde vi ? inte fan vet jag,
vet en sak i alla fall att vi kom hem vid 1-halv2 , nåjååååh!
asså jag har fan ingenting och skriva ?
endå så blir det enmassa rader här!
äsch ät skit och dö!
skojjsi =D

har fan inga roliga bilder och lägga ut ,
blääääh! måste ta fram kameran och börja take pics =D !

förra nyår! xD


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0