let me be myself

tjeeeena :D

igår var vi till stugan och grilla det var jag lina fredde o ante (:
mackan kom också förbi , hunden var också med :p
nåjo (: sen bara varit hemma och chillat , varit på station.
sedan varit hemma och kollat film med betty fredde dennis anton ante olli ,
en skit film kollade vi ; G.I JOE , nå sånt . tungt skit!
hehe!

nåh idag har vi varit hemma och tagit det lugnt,
sen for jag lina fredde dennis ante o olli och käka på tk , gott var det också!
sen har jag vi suttit hos mig och spelat gh och chillat. (jag lina fredde dennis)
och mamma och dom kom nyss ;p så vi for xD haha !
så fort föräldrarna kommer sticker man ! ;)
så nu sitter vi hos huhtas :)
och idag blire biotime!
Old dogs, hoppas den är bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0