öööööh tjabba !

hejsan =D !
vad ska jag skriva , öhmm..
alla bara tjatar att jag ska skriva ;D så måste nog bli bättre på det där
nu igen ;) heheheeehehehehe,

nåh kan berätta lite om gårdagen , pojkarna var på svefi och lana så jag och
lina for också dit, och ja .. vi tänkte ta det lugnt och chilla i bastun och ja.. ;)
sen helt hoppsan vi fick nå ide och dra på lincolns 18fest , ja dit hamnade vi
och resten fattar ni nog själva xD hha det roliga var att vi inte enns var på väg
någonstans så helt plötsligt efter vi hade bastat helt slitna och allt .. så drog vi ut xD
så lånade vi lite smink av erri , haha xD !
ja och så var man och rännde hela natten lång ;D

idag ja en sån dag där man bara vill ta det lugnt :)
så det var dagens grej.. alltså ta det lugnt :)
idag har jag varit på svefi typ hela dan
var ensväng hemma men var lika fort tillbaka.. ,
sen ica sen svefi och sen ante =D så har vi kollat film där
jag fredde jenni insko ante olli o desiree
nu hemma. ;)

*måste bara säga en sak , jag diggar antes frilla som fan! xD
haha , elchock ;D mohaha , förlåt ante ;) den såg så rolig ut idag! :D

kan bjuda på lite pix :)









Kommentarer
Postat av: erri

HAHA jag kommer inte ens ihåg att ni har tagit bild på mig :D HAHA det är illa när minnet sviker sådär ;)

2010-01-21 @ 13:41:32
URL: http://ericagreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0