shine , like that sun you are.

hejsan bloggggeeeen,

nåjo. allt rullar väll på som vanligt,
idag har dagen inte varit sååå jobbig som det varit nu ett bra tag,
klart det kommer jobbiga timmar.. men ska försöka vara så positiv som
det bara går, jag ska kämpa, det vet jag..
och jag vet att min blogg och jag ska vara ; colors of joy! det är ju den jag brukar vara!
men alla har dåliga perioder så är det bara!!

idag har man varit i skolan och inte en jobbig skoldag däremot heller,
slutade kl1 sköönt, for till station och umgicks med underbart sällskap!
sen varit och käkat , sen pluggat .. sen sj , ja har även kört mktmkt biljard idag
mot dennis , och ja vem vann hela tio gånger i sträck ?
- om inte jag ! *BIG NOOOOOT*
jag vann fan inte enns en enda gång, känner mig lite besviken på mig själv,
men den dagen kommer också när jag slagit någon i biljard,
.. sen druckit gottigottgott kaffe , och umgåtts! =D
v me like,

nu sitter hemma och måte plugga , usch hatar svenska grammatik
men vad vore inte vi männsiskor här för , om vi inte klagade ?





måste bara säga en sak!
att den här pojken älskar jag !
skulle aldrig vela ha någonannan storebror !
det finns så mkt man gjort med honom , tom så att pappa tappar matlusten
när vi sitter och äter xD ! haha =D

alldeles för långt inlägg! seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0