this is for you.

hej!
lina sa att jag sku skriva blogg.. så får väll trycka in ett litet
message in the bottle,

idag har vi varit på körkortsteorin , blev lite happy där ett tag ,
när nikke gick in i fel dörr, haha..
men sen kom allting tillbaka, hoi-hoi som olle säger.
nåh sen kom vi rätt i allafall!
-efter det stack vi till ante och olli och suttit där och snackat om livetsgåta..
ja nu hemma i allafall,
och ante vill att jag ska skriva ett helt A4 blad om honom så kan väll klämma in
en trevlig sak och höra från honom ; min best girlfriend ska fan inte må dåligt länge till ;)
ante du är bara för bra ibland!
det kanske inte blev ett helt A4 blad som han sa ;p
men en liten del! så känn dig värd :D

jag vet inte vad jag ska skriva mer..
life is hard,



Kommentarer
Postat av: lina och emmy

im here for you

2010-01-26 @ 09:53:59
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0