you are so glorious

varför är det så här?
är så jävla förvirrad , vad har jag gjort?
har jag gjort allting fel eller allting rätt?
nåh skitsamma om egna personliga problem..

måste i alla fall skriva inlägg för annars blir d.m besviken ;p
idag har jag varit i skolan och jobbigt var det.. har nog aldrig varit
jobbigare än det var idag... så jävla jobbigt, så jobbigt så att ingen kommer förstå
hur jävla jobbigt det var..
efteråt for jag hem , åt snabbt . gick till station och ja satt där.
sen for vi till ante osv.. kollat film, haft det trevligt
det var jag fredde lina dennis jenni olli ante d.m och matti , fast fredde for tidigare..
jaja  , nu är man hemma och vafan ska jag göra?
-helt empty!

bilder från skoter turen :)

älsklingen<3










Kommentarer
Postat av: sally

hejsan , finblogg!

Följ min ? :)

2010-01-12 @ 16:52:09
URL: http://ssallynabolsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0