torsdag

hej!

japp nu är torsdan över och har även varit och badat och solat i
sorttis idag med enmassa folk. skööönt var det! kanske lite kallt.
på dan satt vi vid våran stammis plats. nej inte station!!
strandkiosken tuuungt king.
volleyboll blev det på kvällen men orkade inte spela så länge.
less less less. alltid samma spel. nå väl , ska inte klaga.
-sitter nu hemma och har just käkat en stor portion sallad som jag
till slut övergav till min bror till mänkki!
och ska väl hoppa i säng snart när dennis o johan slutat spela
pooooker! ;p *dom suger! nä skojja. hah.

äh nu tog inspirationen slut som d.m min vän gav mig.
men den försvant!

föresten imorgon bär vi av till furön för tältning
och ja dom ska väl suuupa där också.
men inte jag!

godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0