söndag

kokooo! :D

skrev ett inlägg tidigare men det uppdaterades inte..
nå skit samma.

Fredag var vi på sj och sen bakade vi tungt kingig
pizza! gött som fan var det! extra allt.
sen ensväng till santa och kolla på alkisarna ;D


lördagen
var det balen/eftersläppet
och fan vad alla var fina.
bror och bettan var värry nice!!!
ska nog ladda upp imorgon bilderna (:
efter balen prommade jag och d.m till ica
köpte lite karra och sedan traska jag till olki där dom söp
och min vän d.m cykla hem.
nå satt där och thilda kom dit,
thilda klippte håret på olle. osv..
nicekväll!

idag är det söndag, och det flesta har väll varit
lite bakis. (antar jag)
ska kolla the blind side nu med dennis.
sen blir det plugg, för imorgon är det nytt nationellt
prov för mig i matte!!!

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0