thailand !

tjabba !

den här dagen har som varit kanon =D
kanon-kanon-kanon-bra! :D

senare idag satt vi hos huhtas ett tag,
jag lina insko jenni fredde olli ante o ragge.
trevligt-trevligt, gibbat lite guitarrrraaaa och så har vi varit
och traskat runt stan , har även hunnit säga adjö till några st :D
eller ett antal många xD haha =D
nåh har även fått ett trevligt samtal av min bror som är i stugan
som man blev glaader över :) trevligt med syskon! eller ha han som
ett syskon xD

nä fan sen till svefi garaget sen huhtas och sen kom dennis och
hämta mig och lina vi for till shell och sen hem :D
och sen for jag och lina ut igen , så for vi ensväng till dessie
så nu är man hemma och ska väll börja sova!

imorgon åker vi vid 9 :D
så ni får ha det så jävla bra! ska försöka skriva imorgon om jag hinner
2v borta! tjoooohooo !
gklubben = ni vet mitt nummer! ;) hihi

kiss and hugs :D <3 !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0