yeah

tjohooo!

igor kom linas syster och dom hit ,
trevligt trevligt :)

igor var det beachparty och GALET sager jag baraaa
huhuuu,
brinnande rep man ska hoppa over . och limbo o pinnen
brinner ockso, hujja crazy stuffs here. och shots vann om man
var med , haha var javligt sugen po att hoppa brinnande
hopp rep . men lina den so kallade 'forstandiga' sa nej.
so nej sara det blev inge hoppande igor inte xD
men kul som fan var det, och mkt dansande blev det ockso

idag har vi som vanligt solat och ja vi akte po en tur till olika
oar, jag lina och hennes syster o co.
varmt och fint var det, ikvall ska vi nog dra po bbeachparrrtey
igen, hehehe.. .xD

och ante och betty sluta vara ordpoliser xD
jag e inte so bra po att stava tyvaaar , men det kallas for duga!
haha =D nog svamlat!

hoppas ni har det bra i stan, for vi har det bra har borta
iallafaaaalllllll!
nu ska jag prutta po lina! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0