yo

ja mo man ska kolla vad lina skrivit i sin blogg
om vad hon tenkt po , so fan gor det inte och jamforas
med mina, for mina e mktmktmkt seriosare en hennes
iallafall , hehe. vi kom fram till att vi sku bli emo's
ne fan. vill ha en break och kaffe och livet rullar po
har i thailand!
imorgon drar vi till phiphi och jag pratade med lina idag
och sa till henne att min hjerna gor po hogvarv av det hera
lugnet , fan kvallarna ar so lugna jamnfort med ao nang
men imorgon kvinnor och men ,
do javlar!
tankarna snurrar om e nykter , hahhahaha

CHACHAAAAA!!!! AT BAJS1

HA DET KING!
FOR DET HAR JAG OCH LINUKKA IALLAFALL!!
eat kacka and die xD

die mf die xD hahah

Kommentarer
Postat av: Ante

HETER FAKTISKT BREJK! ;D

2010-03-19 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0