you can't put your arms around what's already gone

öööh tja! :D

tänka sig sarppan och linukka var i skolan redan halv8
och gjorde omprov, och bra gick det också :p tror jag?
nåh varit i skolan haft 3 lektioner idag, och har varit
på mässa och sista lektionen var spinning på fysioteket ,
lixom niiiice ;)


nåh ja efter fysioteket traskade jag hem med olof eller vi gick
skilda vägar vid station :) nåh kom hem och har nu städaat så
min mor blir glad :D vart ute och härjat med min man :)
och även duschat,
idag blir det och fara och kolla på T-school&passionlane
nice som ffan! :)
och så klart umgås med fint sällskap :) !

och vet ni vad ; tors. fred. lörd. sönd. månd. tisd.
endast dom dagarna kvar :D sen slipper ni oss :D

tjabba ;D

ojojoj- uschusch ! fan vad ni är bra :) haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0